"Zo gezellig iedereen te zien en de vrijwilligers zijn zo aardig! Het breekt mijn week"

Dagactiviteiten Senioren

Wij organiseren elke dinsdag en woensdag dagactiviteiten voor senioren in de Mejander in Oldeberkoop. We beginnen om 10:00 uur en de dag sluit om 15:00 uur.

Het doel van deze dagen is om gezellig samen te kunnen zijn en de verbinding met leeftijdsgenoten te kunnen blijven maken.

De indeling van de dagen is ongeveer als volgt:

• Om 10:00 uur beginnen we met koffie en wat lekkers. Hierna volgt een welkom, eventuele mededelingen en wordt het programma van de dag doorgenomen.
  • Om 12:00 uur volgt een vers bereide warme maaltijd;
  • Na het middageten een activiteit;
  • Rond 14:00 uur volgt er nog thee en om 15:00 uur keert iedereen huiswaarts.

Het programma op beide dagen wisselt elke week en is dus zeer divers. Eigen inbreng van de deelnemers in het activiteitenprogramma wordt gewaardeerd. Wij maken dankbaar en veelvuldig gebruik van Oldeberkopers die zich belangeloos een ochtend beschikbaar stellen om hun talenten bij ons naar voren te brengen. Zo zijn er bijvoorbeeld muzikale activiteiten geweest begeleid met zang of instrument, spelletjes (klaverjassen, rummikub, sjoelen, etc), creatieve activiteiten zoals schilderen, sleutelhangers maken of bloemschikken. Maar ook sportieve activiteiten als gymnastiek en yoga en het tonen van films of ander beeldmateriaal, behoren tot onze activiteiten.

Af en toe organiseren wij ook uitstapjes als een boottocht, tulpenroute of we gaan naar een kerstmarkt,

Wij vragen voor deze dag een eigen bijdrage van 7,50 euro per keer. Dit is inclusief koffie/thee, drinken en de warme maaltijd.

Lijkt het u leuk om eens de sfeer te proeven op een van deze dagen? Neem dan contact met ons op of met een van onze vrijwilligers.

Diny Jansen

Coördinator dinsdaggroep 06 55624883